Organizing is mijn passie!
Ik kan je helpen met administratieve, secretariële en organisatorische werkzaamheden. Structuur aanbrengen en efficiënt werken is mijn tweede natuur. Ik werk optimaal bij orde en overzicht en gun jou als ondernemer dit ook! Met mijn jarenlange ervaring in de financiële en commerciële branche en mijn passie voor organizing ga ik dit voor jou regelen.
Ik kan jou op vele manieren ondersteunen
Ik zorg er voor dat alle bijzaken of zaken waar jouw interesses niet liggen of waar je gewoonweg geen tijd voor hebt, gedaan worden. Ik vind het belangrijk dat jij weer kunt gaan doen waarvoor jij je onderneming bent gestart. Met mijn passie voor organizing kan ik jou op vele manieren ondersteunen.
Administratie
Ben jij te veel tijd kwijt aan de facturatie en je administratie? Ik neem je de financiële taken graag uit handen. Je facturen worden op tijd gemaakt, verstuurd en uiteraard bewaakt. Jouw boekhoudsysteem wordt netjes bijgehouden, ik verzamel alle bonnen en zorg dat alles naar de boekhouder gaat.
Back / frontoffice
Je mailbox is up to date, je agenda wordt netjes bijgehouden, afspraken gemaakt of verzet en ik zorg dat alle documenten netjes op hun plaats staan. Het aanmaken, versturen en bewaken van offertes regel ik ook voor je. Heb jij meer taken die je steeds maar voor je uitschuift? Ik help jou uit de brand.
Maatwerk
Het is eigenlijk niet mogelijk om al mijn virtueel assistent diensten te benoemen. Ik pas mijn dienstverlening namelijk zoveel mogelijk aan op basis van jouw behoeften. Ik vind het belangrijk dat jij optimaal ontzorgd wordt. Dat betekent dat ik jou alle zaken uit handen neem die jij uit handen wilt geven.
Kan ik wat voor jou betekenen?
Wil jij ‘opgeruimd’ het nieuwe jaar in? Weleens eraan gedacht om bepaalde taken waar je maar niet aan toekomt uit te besteden? Neem dan gerust contact met mij op, misschien kan ik jou ondersteunen!